Hizmet ve Kullanım Sözleşmesi Tahmini Okuma Süresi: 13 Dakika M A D D E 1 - TA R A FL A R ;1.1 Uğur Mumcu, İÇ KAPI, 2286. Sk NO: 15 NO: 4, 34265 Sultangazi / İstanbul adresinde mukim MuhammedFatih Asan (Bundan sonra SERVİS SAĞLAYICI olarak anılacaktır)1.2 SERVİS SAĞLAYICI'dan hizmet alan kişi yada kurum (Bundan sonra MÜŞTERİ olarak anılacaktır)MADDE 2 - TANIMLAR;Hosting Türkiye: SERVİS SAĞLAYICI’ya ait olan ve www.atasunucum.com alan adı üzerinden yayın yapanweb sitesini,SLA : Açılımı (Service Level of Agreement) olan SERVİS SAĞLAYICI tarafından belirlenen ve HostingTürkiye’de yayınlanan destek seviyelerinin kapsadığı teknik destek koşullarını,Hacking : Herhangi bir izni olmaksızın ikinci bir şahsın yada kurumun bilgilerine yetkisiz erişim yapılmasını,Spam : Internet üzerinde aynı mesajın yüksek sayıdaki kopyasının, bu tip bir mesajı alma talebindebulunmamış kişilere, zorlayıcı nitelikte gönderilmesini,DDOS Saldırı : Denial Of Service diye adlandırılan sunucuya ait servislere zarar vermeye yönelik eylemleri,Phishing : Çeşitli yollardan kullanıcı hesap bilgileri ya da diğer özel bilgilerin istendiğine dair mesajlargöndererek, bu bilgilerin gönderilmesi gereken kurum ya da kuruluşların web sayfasının bir kopyasınıyaparak özel verileri elde etmeyi,Trojan : İki kısımdan oluşan ve bilgisayarları uzaktan kontrol etme amacıyla yazılmış yazılımları ifade eder.MADDE 3 - SÖZLEŞMENİN KONUSU;SERVİS SAĞLAYICI'nın MÜŞTERİ'ye sağlamış olduğu hizmetlere ve MÜŞTERİ'nin bu hizmetleri Türkiye'deki vediğer ülkelerdeki müşterilerine sunmasına ilişkin tarafların karşılıklı hak ve yükümlülüklerinindüzenlenmesidir.MADDE 4 - SERVİS SAĞLAYICI'nın HAK ve YÜKÜMLÜLÜKLERİ;4.1 SERVİS SAĞLAYICI, MÜŞTERİ'nin SERVİS SAĞLAYICI altyapısı üzerinden kendisi veya müşterileri adınasatın alacağı hizmetlerden yararlanabilmesi için gerekli altyapıyı hazırlayacaktır.4.2 SERVİS SAĞLAYICI, iş bu sözleşmenin konusunu oluşturan taahhütlerini MÜŞTERİ’ye sağlamayı kabuletmiştir. SERVİS SAĞLAYICI, yükümlülüklerinden herhangi biri için üçüncü bir şahısla ya da kuruluşlarla(“Taşeron”) taşeronluk sözleşmesi yapma ve hizmeti kısmen veya tamamen başkalarına gördürme yetkisinesahiptir.4.3 SERVİS SAĞLAYICI, MÜŞTERİ’nin Hosting Türkiye üzerinde güvenli olarak işlem yapabilmesi için güvenli(şifreli) bağlantı imkânı sunacaktır ancak MÜŞTERİ’ye ait kullanıcı hesabı bilgilerinin güvenliği tamamenMÜŞTERİ’nin sorumluluğunda olup yetkisiz girişlerden dolayı SERVİS SAĞLAYICI’nın hiçbir sorumluluğuyoktur. MÜŞTERİ’nin kendi kullanıcı hesabıyla, Hosting Türkiye’de yaptığı tüm işlemlerin her türlüsorumluluğu tamamen ve sadece MÜŞTERİ’ne aittir.4.4 SERVİS SAĞLAYICI, resmi tatil günleri hariç olmak üzere hafta içi her gün 09:00 – 18:00 (GMT) saatleriarasında ticket ve e-posta yoluyla MÜŞTERİ’nin SERVİS SAĞLAYICI’dan satın aldığı SLA hizmetlerikapsamında MÜŞTERİ’ye teknik destek hizmeti verecektir. Ancak SERVİS SAĞLAYICI’nın, MÜŞTERİ’ninmüşterilerine teknik destek verme zorunluluğu yoktur.4.5 SERVİS SAĞLAYICI, iş bu sözleşmenin konusunu oluşturan taahhütlerini, Telekomünikasyon altyapısındameydana gelebilecek teknik arızalar veya SERVİS SAĞLAYICI’nın kontrolü dışında ortaya çıkabilecek benzerteknik problemler nedeniyle zamanında gerçekleştirememesinden sorumlu olmayacaktır. Bununla birliktehizmetin aksamasına veya zamanında yerine getirilmemesine neden olan üçüncü kişilerden kaynaklı teknikarızaların sona ermesinden itibaren, eksik ve zamanında yapılamayan hizmet ve taahhütler SERVİSSAĞLAYICI tarafından en kısa zamanda yerine getirilecektir.4.6 SERVİS SAĞLAYICI, sağladığı hizmetlerin tümüne ilişkin fiyatlarda değişiklik yapma hakkını saklı tutar.MADDE 5 - MÜŞTERİ'nin HAK ve YÜKÜMLÜLÜKLERİ;5.1 MÜŞTERİ Hosting Türkiye sistemine üye olurken verdiği bilgileri eksiksiz ve doğru olarak dolduracağını,bu bilgilerde herhangi bir değişiklik olması halinde ise bilgi değişikliklerini hiçbir gecikme olmaksızın derhalHosting Türkiye sisteminden güncelleyeceğini, MÜŞTERİ'nin eksik veya yanlış bilgi vermesi ya da bubilgilerde meydana gelen değişiklikleri zamanında SERVİS SAĞLAYICI’ya bildirmemesi durumundan dolayıoluşacak zararlardan sorumlu olacağını ve bu durumun SERVİS SAĞLAYICI için iş bu sözleşmeyi fesih nedeniolacağını kabul ve taahhüt eder.5.2 MÜŞTERİ, satın alma işlemini yaptığı hizmetlerine ait bilgi, dosya, doküman, ve programların, web sitesive email hizmetleri ile kullanacağı ve faydalanacağı tüm işlemlerin güvenliği tamamen MÜŞTERİsorumluluğunda olup, bu konuda SERVİS SAĞLAYICI’nın hiçbir sorumluluğu yoktur.5.3 MÜŞTERİ, gerek kendisine gerekse müşterilerine ilişkin telefon, faks, mektup, e-posta ve benzer yollarlaSERVİS SAĞLAYICI’ya ileteceği tüm bilgilerin eksiksiz ve doğru olacağını garanti eder. Aksi halde, eksik ya dayanlış bilgilendirme nedeniyle ortaya çıkabilecek zararlardan bizzat sorumlu olacağını kabul ve taahhüteder.5.4 MÜŞTERİ, hiçbir şekilde SERVİS SAĞLAYICI’nın vekili, acentesi veya ticari temsilcisi gibi hareketetmeyeceğini ve bu izlenime yol açacak davranışlardan kaçınacağını taahhüt eder.5.5 MÜŞTERİ, kendi adına veya müşterileri adına satın aldığı hizmetlerinin herhangi bir hukuki ihtilafa nedenolması ya da hukuki sorumluluk doğurması halinde, SERVİS SAĞLAYICI’nın hiçbir sorumluluğu olmadığını vesatın alma işlemi yaptığı hizmetlerle ilgili tüm sorumluluğun sadece kendisine ait olduğunu kabuleder.MÜŞTERİ, satışını yaptığı hizmetlerin üçüncü kişilerin haklarına herhangi bir şekilde halel getirmesi vehakkı haleldar olan üçüncü kişilerin MÜŞTERİ’den herhangi bir talepte bulunması veya hukuki süreçbaşlatması halinde, ortaya çıkacak zararların tümünü bizzat karşılayacağını kabul ve taahhüt eder.5.6 MÜŞTERİ, SERVİS SAĞLAYICI’dan yazılı izin almaksızın SERVİS SAĞLAYICI’nin ürün ve hizmetleri veyakurumsal kimliği ile ilgili reklamlar yapamaz. MÜŞTERİ, yazılı izin almaksızın SERVİS SAĞLAYICI’nın veyaSERVİS SAĞLAYICI ürün veya hizmetlerine ilişkin markaları, logoları, veya amblemleri kısmen veyatamamen, doğrudan veya dolaylı olarak hiçbir şekilde ve hiçbir ortamda kullanamaz ve kullandıramaz.5.7 MÜŞTERİ, SERVİS SAĞLAYICI’dan aldığı servisleri üçüncü şahıslara ait bilgisayar, kullanıcı hesabı, diğerağlara yetkisiz ve yasa dışı yollarla erişim (Hacking, Spam, DDOS Saldırı, Phishing vb.) davranışlar için, buyollarla yardımcı bir unsur olarak belirlenen (Trojan, Phishing) vb. gibi aktiviteler için kullanamaz.5.8 MÜŞTERİ, kendi hizmetlerine ait yedeklerin ya da verilerin güvenliğinden sorumludur. Herhangi birsebepten dolayı MÜŞTERİ’nin almış olduğu hizmetler (işletim sistemi veya donanım bozukluğu) vb.sorulardan dolayı işlem göremez hale geldiğinde SERVİS SAĞLAYICI, MÜŞTERİ’ye ait verileri saklamak ya dadüzenli olarak almakla yükümlü değildir. MÜŞTERİ bu durumdan doğabilecek zararlardan dolayı SERVİSSAĞLAYICI’dan herhangi bir hak veya tazminat talebinde bulunamaz.MADDE 6 - ÜCRETLENDİRME ÖDEME VE İADE;6.1 MÜŞTERİ’nin aldığı hizmetin bedeli hizmeti satın aldığı tarihte Hosting Türkiye sitesinden satın aldığıpaket özelliklerinde belirtildiği şekildedir. MÜŞTERİ sonraki dönemlere ait ödeme ve fatura işlemleri içinSERVİS SAĞLAYICI’ya ait Hosting Türkiye veritabanındaki kayıtların esas alınacağını kabul eder.6.2 Hizmet için gerekli ve teknik altyapının kurulmasını müteakip, Hizmetin verilmesi, MÜŞTERİ tarafındakibir eksiklik nedeniyle gecikirse bu dönem için normal hizmet kullanım ücretleri tahakkuk ettirilecektir.SERVİS SAĞLAYICI’dan kaynaklanmayan MÜŞTERİ’nin kendi tarafında oluşacak yazılım, donanım, altyapı gibitüm aksaklıkları gidermek MÜŞTERİ’nin yükümlülüğündedir. Bundan dolayı SERVİS SAĞLAYICI’nın hiçbirsorumluluğu olmayacaktır.6.3 SERVİS SAĞLAYICI, her ay MÜŞTERİ’nin hizmeti sonlanmadan 5 gün önce MÜŞTERİ’ye email, sms yadatelefon yolu ile ödemesi gereken faturası olduğunu bildirecektir. Hizmet bedeli son ödeme tarihine kadarödenmez ise SERVİS SAĞLAYICI hizmeti kısmen veya tamamen durdurabilir.6.4 Herhangi bir sebepten dolayı SERVİS SAĞLAYICI, MÜŞTERİ’ye gerekli faturayı ulaştıramaz ya da MÜŞTERİbu faturayı kendisine belirtilen yollardan herhangi biri ile göremez ya da okuyamazsa sorumluluk SERVİSSAĞLAYICI’ya ait değildir. MÜŞTERİ fatura günlerini takip etmekle yükümlü olduğunu kabul ve taahhüt eder.Bu gibi durumlarda MÜŞTERİ kendisine bildirim yapılmadığı gerekçesiyle SERVİS SAĞLAYICI’dan herhangi birhak veya tazminat talebinde bulunamaz.6.5 SERVİS SAĞLAYICI, fatura son ödeme tarihinden sonra 1 gün geçmesine rağmen ödenmeyen hizmetlerive hizmetlere ait yedek dosyalarını ya da hizmetlere ait verileri kısmen yada tamamen silebilir.6.6 Hizmet bedeli ödenmesine ilişkin SERVİS SAĞLAYICI tarafından hizmet durdurulduğunda Webziyaretleri, Ftp, Email vb. hizmetlerde durmuş olacağından dolayı hizmetin durdurulduğu süre içerisindekiveri kaybından dolayı SERVİS SAĞLAYICI sorumlu değildir. MÜŞTERİ bu hususta SERVİS SAĞLAYICI’danherhangi bir hak veya tazminat talebinde bulunamaz.6.7 SERVİS SAĞLAYICI iş bu sözleşmede taahhüt ettiği hizmetleri sözleşme süresi bittiğinde ( Telekom,Elektrik vb.) gibi kendi bünyesinde vermediği hizmetlere gelecek zam uygulamaları hariç olmak üzere enfazla %50 zamla yenileyebilir.6.8 Sitemizden satın aldığınız ( Alan adı ,vds, sanal sunucular, dedicated sunucular, sunucu barındırma, verimerkezi hizmetleri ,cpanel gibi hizmetler hariç ) tüm hizmetlerimizin 5 iş günü içerisinde firmamızdankaynaklanan teknik problemler olması ve firmamız tarafından çözüm getirilememesi durumunda %100 geriiade ödeme garantisi bulunmaktadır. Distributorlüğünü yaptığımız (Alanadı , SSL vb.) hizmetlerde firmamızbayisi olduğu kuruma ödeme yaptığı için iade söz konusu değildir. Ürünü satın aldığınız esnada KontrolPaneli, İşletim Sistemi, Sunucu üzerinde desteklenen modüller vb. bilgileri danışmamanız ve sonrasındabunlardan memnun kalmamanız gibi unsurlar geri ödeme koşullarına dahil değildir.6.9 Sitemizden satın aldığınız hizmetlerin iptali için MÜŞTERİ, SERVİS SAĞLAYICI'ya 7 gün öncesinden iptaltalebinde bulunmalıdır. Bulunmaması durumunda SERVİS SAĞLAYICI haklarını saklı tutar. Kullanıcı adı veşifrenizle sisteme giriş yapmanız ve paketi iptal et seçeneğini seçmeniz yada ticket göndererek iptal etmekistediğiniz paketi müşteri temsilcinize bildirmeniz gerekmektedir. Bir sonraki fatura döneminizde hesabınıziçin fatura oluşturulmayacaktır.MADDE 7 - SÖZLEŞME SÜRESİ ;7.1 İş bu sözleşme MÜŞTERİ'nin sipariş ve ödeme işlemlerinin internet ortamından SERVİS SAĞLAYICI'yailetilmesi ile birlikte tarafların belirtilen hak ve yükümlülükleri başlar.7.2 Sözleşme süresi müşterinin ilgili hizmet için sipariş sırasında seçmiş olduğu ödeme periyodu kadardır.7.3 Taraflardan biri sözleşme süresinin bitiminden en az 30 (otuz) gün öncesinden kadar karşı tarafa fesihihbarında bulunmamışlar ise sözleşme aynı şart ve hükümlülüklerle önceki sözleşme süresi kadar uzar.(Ücret husunda meydana gelen değişiklikler saklıdır.)MADDE 8 - SÖZLEŞMENİN FESHİ ve HİZMETİN DURDURULMASI;8.1 SERVİS SAĞLAYICI, MÜŞTERİ’nin iş bu sözleşme hükümlerinden herhangi birini ihlal etmesi, MÜŞTERİ’niniflas veya konkordato ilan etmesi veya borçlarını ödemekte acze düşmesi yada benzer haklı nedenlerinbulunmaması halinde SERVİS SAĞLAYICI herhangi bir süre ve şekil şartına bağlı olmaksızın tek taraflı vetazminatsız olarak iş bu sözleşmeyi derhal feshedebilir. Sözleşmenin, SERVİS SAĞLAYICI tarafından feshihalinde, herhangi bir bildirime gerek olmaksızın MÜŞTERİ’nin Hosting Türkiye kullanıcı hesabı dondurulabilirveya kısmen ya da tamamen kapatılarak iş bu sözleşme kapsamında verilen hizmet durdurulabilir.8.2 MÜŞTERİ’nin veya MÜŞTERİ’nin müşterilerinin, SERVİS SAĞLAYICI’nın sağladığı hizmetleri hukuka aykırıolan (Spam, Trojan, DDOS Saldırı, Phishing vb.) hizmetler için kullanması, lisansız yazılım kullanması, T.C.Kanununa aykırı yazılımlar kullanması veya SERVİS SAĞLAYICI’nın diğer müşterilerini yada diğer bayilerinirahatsız edecek şekilde kötüye kullanması, MÜŞTERİ’nin satışını yaptığı hizmetlerin hukuka aykırı suçişlenmesi için araç olarak kullanması durumlarında, SERVİS SAĞLAYICI verdiği hizmeti kısmen veya tamamendondurabilir ve iş bu sözleşmeyi tamamen feshedebilir.8.3 Bu sözleşmenin bir hükmünü herhangi bir sebeple geçersiz hale gelmesi durumunda, hukuken herhangibir engel olmaması kaydıyla, böyle bir durum geriye kalan herhangi bir diğer hükmün geçerliliğinietkilemeyecek ve geriye kalan hükümler, Sözleşme geçersiz hüküm olmadan imzalanmışçasına geçerli veyürürlükte kalacaktır.8.4 MÜŞTERİ'nin yayınladığı içerikte (Pornografik, Bölücülük vb.) T.C. Kanununa aykırı metinlerin tespitedilmesi durumunda, SERVİS SAĞLAYICI MÜŞTERİ'nin hizmetini durdurma hakkına sahiptir. SERVİSSAĞLAYICI anında müdahale gerektirmediği durumlarda bu durumu MÜŞTERİ'nin bilgisine sunarakbarındırdığı yazılım, program , web sitesi vb. uygulamaları güncellemesini yada durdurmasını isteyecektir.8.5 SERVİS SAĞLAYICI Telekomünikasyon Kurumu vb. hizmet aldığı kurumların kendisine şart koştuğu yeniyükümlülükler doğrultusunda sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir ya da yenileyebilir.8.6 MÜŞTERİ'nin hizmet içerisinde barındırdığı yazılım, program, web sitesi vb. uygulamalardan dolayıSERVİS SAĞLAYICI'dan satın aldığı paylaşımlı hizmetlerde, bu hizmetleri kullanan diğer müşterilerinhizmetlerini engelleyecek şekilde sistem kaynağı kullanması durumunda, SERVİS SAĞLAYICI MÜŞTERİ'ninhizmetini durdurma hakkına sahiptir. SERVİS SAĞLAYICI anında müdahale gerektirmediği durumlarda budurumu MÜŞTERİ'nin bilgisine sunarak barındırdığı yazılım, program , web sitesi vb. uygulamalarıgüncellemesini yada durdurmasını isteyecektir.MADDE 9 - SIR SAKLAMA ve GİZLİLİK HÜKÜMLERİ;9.1 MÜŞTERİ, iş bu sözleşme kapsamında SERVİS SAĞLAYICI ile kurduğu ticari ilişki nedeniyle kendisineverilen/iletilen bilgilerle, başta ürün, hizmet fiyatları ile müşteri bilgileri olmak üzere, bu sayılanlarla sınırlıolmaksızın gerek yazılı gerekse elektronik ortamda SERVİS SAĞLAYICI hakkında öğrendiği tüm bilgileri ve işbu sözleşmedeki finansal hükümleri gizli bilgi ve ticari sır olarak kabul edeceğini, bu bilgileri hiçbir gerekçeile ifşa etmeyeceğini ve üçüncü şahıslarla paylaşmayacağını, iş bu maddeye aykırı hareket etmesi halinde10.000 TL cezai şart ödeyeceğini ve SERVİS SAĞLAYICI’nın bu nedenle uğrayacağı tüm zararlarıkarşılayacağını peşinen kabul ve taahhüt eder.9.2 SERVİS SAĞLAYICI, iş bu sözleşme kapsamında öğrendiği MÜŞTERİ’nin ticari ve teknolojik sırlarını gizlibilgi olarak kabul ederek en iyi şekilde koruyacağını ve yürürlükte olan mevzuat veya verilmiş olan birmahkeme kararı ya da idari emir gereğince açıklaması zorunlu olmadığı sürece ifşa etmeyeceğini ve üçüncükişilerle paylaşmayacağını taahhüt eder.9.3 Taraflar, gizli bilgiyi yalnızca veriliş amacına uygun ve bu amaçla sınırlı olarak kullanacak ve ilgili tarafınyazılı izni olmaksızın gizli bilgileri hiçbir gerekçe ile kısmen veya tamamen gerçek veya tüzel üçüncüşahısların bilgisine sunmayacak veya herhangi bir şekilde ifşa etmeyecektir. Taraflar, gizli bilgiyi ancakzorunlu hallerde ve iş gereği bu gizli bilgiyi öğrenmesi gereken personeline ve iş bu sözleşme kapsamında işbirliği yapılan üçüncü kişilere verebilecek ancak bu bilginin gizli olduğu konusunda personelini ve üçüncükişileri uyaracak ve gizli bilginin koruması için gerekli her türlü önlemi alacaklardır.9.4 SERVİS SAĞLAYICI, MÜŞTERİ’nin hizmetleri kapsamda barındırdığı bilgi, dosya vb. dokümanlarıyürürlükte olan mevzuat veya verilmiş olan bir mahkeme kararı ya da idari emir gereğince açıklamasızorunlu olduğu durumlarda üçüncü kişi ya da kurumlarla paylaşabilir. Bu durumdan dolayı MÜŞTERİ, SERVİSSAĞLAYICI’dan herhangi bir hak ya da tazminat talebinde bulunamaz.9.5 SERVİS SAĞLAYICI, MÜŞTERİ’ye verdiği hizmetleri yürürlükte olan mevzuat veya verilmiş olan birmahkeme kararı ya da idari emir gereğince açıklaması zorunlu olduğu durumlarda MÜŞTERİ’ye yazılı birbildirim yapmadan inceleme altına alabilir, sonuç olarak elde ettiği bilgileri üçüncü kişi yada kurumlarlapaylaşabilir. Bu durumdan dolayı MÜŞTERİ, SERVİS SAĞLAYICI’dan herhangi bir hak yada tazminat talebindebulunamaz.MADDE 10 - DELİL ve YETKİ ANLAŞMASI;10.1 Taraflar, iş bu sözleşmeden kaynaklanabilecek uyuşmazlıklarda, tarafların usulüne uygun olaraktutulmuş ticari defter ve kayıtları ile bilgisayar ortamındaki kayıtların geçerli, bağlayıcı, kesin ve münhasırdelil olacağını kabul ederler.10.2 İş bu sözleşmeden doğacak ihtilafların çözümünde İstanbul Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilikılınmıştır.